vineri, 30 iulie 2010

road trippin'...

de cand ma stiu iubesc roadtrip-urile si evident abia m-am intors dintr-ununl. incepe cu liberty parade pe la saturn asa.. eveniment la care am ajuns doar de amorul artei , nefiind un fan al genului si oricum nu recomand. ca sa ma dreg dupa zgomotul ala repetitiv am plecat imediat in vama , unde atmosfera relaxanta si plina de unde pozitive mi-a schimbat radical starea de spirit asa ca ne-am dezdrabalat pe la stuf pe la goblin , pe la niste sticle de vin , vodca si tot ce e mai bun prin vama. dupa vama am facut o mica halta prin sufocantul bucuresti apoi am plecat spre munte. pentru o si mai buna relaxare am trecut prin paraul rece si ne-am cazat o noapte in predeal - loc foarte linistit si gol pentru vremea asta , noroc de alta sticla de vin si vodca ce ne-a intretinut toata noaptea. dis de dimineata am plecat apoi la brasov unde am nimerit in cele din urma la parc aventura (www.parc-aventura.ro) , un loc minunat unde daca ai rau de inaltimi nu ti-l recomand. ne-am dat cu tiroliana , ne-am catarat prin copaci , la un moment dat stateam cam la 20 de metri inaltime si ne plimbam dintr-un copac intr-altul pe diferite trasee care mai de care mai anevoioase. experimentul acesta vi-l recomand din plin. dupa ce ne-am extenuat prin copaci si altitudini am plecat sa ne detasam / odihnim prin poiana brasov - din nou foarte gol pentru vremea asta si am ajuns la sura dacilor , un restaurant cu specific romanesc foarte frumos aranjat , cu preturi pe masura dar mancaruri bune si satzioase. singurul lucru deranjant erau niste lautari care din priviri cereau spaga , numai ca nu i-a indus in eroare parul meu proaspat vopsit rosu , lanturile de la pantaloni si privirea simpatica...
all in all am avut o saptamana reusita in compania a 2 oameni cu care as mai pleca oricand la evenimente similare...

ca tot vorbeam de road trippin'... hai sa vedem ceva pe aproape de la robbie williams , numai ca fara road... :

0 comments:

Trimiteți un comentariu

stupefiaza aici