miercuri, 1 septembrie 2010

am peninsulat...

dap... am ajuns si la peninsula in targul muresh anul acesta. impresionat fiind de acest festival anul trecut cand am venit in mod special pentru Prodigy, am decis ca si anul asta sa semnez condica acolo , de data aceasta principala atractie a fost Korn. imi e greu sa va spun de fiecare data cum a fost si ce a fost si bla... pentru ca daca eu ma duc special kilometri intregi pentru un lucru...e clar ca merita pe deplin. ca deobicei am si filmat o piesa. avem falling away from me :



dupa korn m-am dus sa vad dub fx. am tot vazul clipuri pe youtube dar nimic nu se compara cu prestatia live. cand toata muzica se compune in timp real ... e unic feelingul .un om un microfon si niste jucarii foarte smechere. drept urmare avem sooth your pain :

0 comments:

Trimiteți un comentariu

stupefiaza aici