luni, 12 aprilie 2010

e weekend...

eu mi-am inceput weekendul si de aceea afirm sus si tare ca sunt printre foarte putinii care abia asteapta ziua de luni. nu ma injurati dar e cat se poate de adevarat. din ce-mi aduc aminte sambata am fost la un drum and base party tinut intr-un loc foarte dragut si retras , pe numele lui Geenie Cafe din Galati, si spre surprinderea mea a iesit super bine si lumea a petrecut pana tarziu in noapte / pana devreme in dimineata (oricare sintagma vi se pare mai potrivita). si in tonul acestei idei va recomand urmatoarea piesa din categoria Power :



tin sa adaog ca oamenii sunt foarte buni in concert. energie pura!

I just wonder what we’ve gotten our selves into...

2 comments:

CST spunea...

Pendulum a fost la noi sub forma "Dj SET" - nu zic ca nu fac show, dar stii tu, ai fost la prodigy si ai observat diferenta (cum ar fi sa vina si astia cu dj set? - cam naspa cred eu)

LeeView spunea...

nu am afirmat ca i-am vazut pe toti live in concert. am zis ca suna bine LIVE . vezi youtube si vezi inregistrarile de la radio 1 live (ala britanic) http://www.youtube.com/watch?v=1d2oLeF66w4afeature=player_embedded

Trimiteți un comentariu

stupefiaza aici