duminică, 4 aprilie 2010

hello my friend...

pot sa incep prin a spune ca nu sunt church friendly dar respect traditii si datini asa ca Hristos a inviat!.
bay nene... cum e posibil sa te numesti crestin , cu frica de dumnezeu si toate alea cand tu ce faci ma : vii cu asa zisa lumina sfanta in carciuma imediat dupa ce vii de la biserica. vii, o pui pe masa , razi vreo 2-3 beri, spui vreo 4-5 bancuri porcoase , te imbeti , te dai ostentativ la o domnisoara pana te blesteama aia in toate felurile si apoi pleci cu lumina in mana si in suflet acasa ca un bun enoriash. HESUS! la asta am fost eu martor ieri si nu stiam cum sa reactionez : sa ma amuz sau sa-mi fie mila.
am ales ca deobicei sa nu-mi pese prea mult si sa-mi vina in cap o alta melodie . intr-un fel sau altul am avut un paste black and blue ... :



Hey well I'm tired of this black & blue...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

stupefiaza aici